torsdag den 5. oktober 2017

Legetøj for alle


Det er ikke hver dag at legetøj får en god og flot omtale på en blog eller i en avis, men når en ny butik kommer til, må det jo næsten være en selvfølge at beskrive hvad der er af nyheder. Nyt legetøj fra forskellige leverandører og et stort udvalg af andet legetøj.

Løbehjul, ethjulede cykler og skateboard, så er jeg udstyret med det bedste legetøj jeg kan finde på. Men der kommer jo også andre end mig, så der skal være et stort og solidt udvalg af det bedste fra legetøjsgrossisterne.

Det sjove ved at sælge legetøj er at alle børnene bliver glade. Der er ægte glæde hver gang i de små øjne, og smilet bliver større og større. Det er lidt som jul eller fødselsdag hver dag. Nu har jeg været på markedet med cykler og legetøj i næsten 2 år, og der bliver stadig købt ind.

Personligt glæder jeg mig til at kigge lidt mere på julesalget i år som sikkert bliver stort og godt. For alle børnene skal jo stadig have flotte gaver. Der er nok at vælge imellem. Om det er cykler, løbehjul, skateboard eller stylter. Ja måske endda et dartspil eller bordfodbold.

Der er også kommet fodboldmål i alle størrelser. Det er Target Sport som også leverer til klubber og institutioner i hele Danmark. Fodboldmål er et hit i år, og bliver det sikkert igen næste år. De bliver også billigere og billigere hele tiden, så vær med på trenden og køb et fodboldmål.

Det seneste hit på hjemmesiden er en træ hestestald og en træ bondegård. Børnene elsker bondegården og at lege med dyr gør dem glade. Bondegården er en kæmpe stor gave idé, så det er altid op mod jul eller til fødselsdage det har fuld fart på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar